روزهای شور و امید: تفاوت بین نسخهها
پرش به ناوبری
پرش به جستجو
(افزودن ردهها.) |
|||
سطر ۲۲: | سطر ۲۲: | ||
[[رده:کتاب جمعه ۱۳]] | [[رده:کتاب جمعه ۱۳]] | ||
[[رده:نیلوفر قادرینژاد]] | [[رده:نیلوفر قادرینژاد]] | ||
+ | |||
+ | طرحهائی که در صفحات آینده میآید از میان تعداد زیادی طرح انتخاب شده است که بههمت '''هانیبال الخاص''' در سالن اجتماعات کانون نویسندگان ایران بهنمایش گذاشته شده بود. | ||
+ | |||
+ | انتخاب شانزده طرح برای چاپ در کتاب جمعه از میان انبوه طرحها بهراستی مشکل بود، زیرا این انتخاب میبایست بر مبنای «بهترینها» صورت گیرد، حال آن که بهراستی همهٔ آنها دارای ارزش و استحکام مساویند و کنار نهادن طرحهای دیگر جز با احساس غبن میسر نیست. | ||
+ | |||
+ | :::::::::::::::::::<nowiki>***</nowiki> | ||
+ | |||
+ | موضوع طرحها روشن است و نیازی بهشرح و تفصیل ندارد. از خانم '''نیلوفر قادرینژاد''' که طرحها از اوست پرسیدیم آنها را چگونه تهیه کرده است، جواب این بود که: «در آن شرایط بههیچ وجه نمیشد در خیابان کار کرد |
نسخهٔ ۷ آوریل ۲۰۱۱، ساعت ۰۳:۰۵
این مقاله در حال تایپ است. اگر میخواهید این مقاله را تایپ یا ویرایش کنید، لطفاً دست نگه دارید تا این پیغام حذف شود. |
طرحهائی که در صفحات آینده میآید از میان تعداد زیادی طرح انتخاب شده است که بههمت هانیبال الخاص در سالن اجتماعات کانون نویسندگان ایران بهنمایش گذاشته شده بود.
انتخاب شانزده طرح برای چاپ در کتاب جمعه از میان انبوه طرحها بهراستی مشکل بود، زیرا این انتخاب میبایست بر مبنای «بهترینها» صورت گیرد، حال آن که بهراستی همهٔ آنها دارای ارزش و استحکام مساویند و کنار نهادن طرحهای دیگر جز با احساس غبن میسر نیست.
- ***
موضوع طرحها روشن است و نیازی بهشرح و تفصیل ندارد. از خانم نیلوفر قادرینژاد که طرحها از اوست پرسیدیم آنها را چگونه تهیه کرده است، جواب این بود که: «در آن شرایط بههیچ وجه نمیشد در خیابان کار کرد