نجوا: تفاوت بین نسخهها
پرش به ناوبری
پرش به جستجو
(صفحهای جدید حاوی «thumb|alt= کتاب هفته شماره ۲۰ صفحه ۱۶۳|کتاب هفته شماره ۲۰ صفحه ۱۶۳ {{...» ایجاد کرد) |
(پایانِ تایپ.) |
||
سطر ۱: | سطر ۱: | ||
[[Image:KHN020P163.jpg|thumb|alt= کتاب هفته شماره ۲۰ صفحه ۱۶۳|کتاب هفته شماره ۲۰ صفحه ۱۶۳]] | [[Image:KHN020P163.jpg|thumb|alt= کتاب هفته شماره ۲۰ صفحه ۱۶۳|کتاب هفته شماره ۲۰ صفحه ۱۶۳]] | ||
− | {{ | + | {{بازنگری}} |
+ | |||
+ | |||
+ | هر دل آونگیست، | ||
+ | |||
+ | در اثیر خویشتن حیران. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | هر نگاه آئینهٔ دردیست، | ||
+ | |||
+ | هر نگاه گرم، | ||
+ | |||
+ | هر نگاه سرد. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | هر لب آوائیست. | ||
+ | |||
+ | هر سلوک تند یا آرام، رؤیائیست. | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ::::::::'''بهمن فرسی''' | ||
نسخهٔ ۱۷ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۲:۵۲
تایپ این مقاله تمام شده و آمادهٔ بازنگری است. اگر شما همان کسی نیستید که مقاله را تایپ کرده، لطفاً قبل از شروع به بازنگری صفحهٔ راهنمای بازنگری را ببینید (پیشنویس)، و پس از اینکه تمام متن را با تصاویر صفحات مقابله کردید و اشکالات را اصلاح کردید یا به بحث گذاشتید، این پیغام را حذف کنید. |
هر دل آونگیست،
در اثیر خویشتن حیران.
هر نگاه آئینهٔ دردیست،
هر نگاه گرم،
هر نگاه سرد.
هر لب آوائیست.
هر سلوک تند یا آرام، رؤیائیست.
- بهمن فرسی