کاردون: تفاوت بین نسخه‌ها

از irPress.org
پرش به ناوبری پرش به جستجو
جز
(تایپ شد.)
سطر ۳: سطر ۳:
 
[[Image:3-159.jpg|thumb|alt= کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۹|کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۹]]
 
[[Image:3-159.jpg|thumb|alt= کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۹|کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۹]]
 
[[Image:3-160.jpg|thumb|alt= کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۶۰|کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۶۰]]
 
[[Image:3-160.jpg|thumb|alt= کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۶۰|کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۶۰]]
{{ناقص}}
+
 
 +
{{بازنگری}}
 +
 
 +
 
 +
در '''هاور''' (فرانسه) پا به‌جهان گذاشته است، به‌سال ۱۹۳۶، و نخستین آثارش در شمارهٔ ۱۹ مجلهٔ '''بیزار''' به‌چاپ رسیده. از آن پس به‌ترتیب با این نشریات وطن خود همکاری داشته:
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> بیزار Bizzarre'''
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> قتل‌عام سینه Cine'''
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> شاهکارهای طنز سیاه'''
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> پلانت Planete'''
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> آکسیون Action'''
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> لانراژه L'Enrage'''
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> لومانیته L'Humanite'''
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> نقد جدید'''
 +
 
 +
'''<nowiki>*</nowiki> هفته‌نامهٔ سیاسی'''
 +
 
 +
و جز اینها...
 +
 
 +
زمینهٔ اصلی آثارش - چنان که در صفحات آتی مجله می‌بینید - انسانی است که در اسارت معتقدات تعصب‌آمیز خویش از پای درمی‌آید.
 +
 
 +
 
 +
 
 +
[[رده:طرح]]
 +
[[رده:کتاب جمعه ۳]]
 +
[[رده:کاردون]]

نسخهٔ ‏۱۱ آوریل ۲۰۱۱، ساعت ۲۳:۵۰

کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۷
کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۷
کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۸
کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۸
کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۹
کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۵۹
کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۶۰
کتاب جمعه سال اول شماره ۳ صفحه ۱۶۰


در هاور (فرانسه) پا به‌جهان گذاشته است، به‌سال ۱۹۳۶، و نخستین آثارش در شمارهٔ ۱۹ مجلهٔ بیزار به‌چاپ رسیده. از آن پس به‌ترتیب با این نشریات وطن خود همکاری داشته:

* بیزار Bizzarre

* قتل‌عام سینه Cine

* شاهکارهای طنز سیاه

* پلانت Planete

* آکسیون Action

* لانراژه L'Enrage

* لومانیته L'Humanite

* نقد جدید

* هفته‌نامهٔ سیاسی

و جز اینها...

زمینهٔ اصلی آثارش - چنان که در صفحات آتی مجله می‌بینید - انسانی است که در اسارت معتقدات تعصب‌آمیز خویش از پای درمی‌آید.