|
|
سطر ۷۷: |
سطر ۷۷: |
| {{چپچین}} | | {{چپچین}} |
| | | |
− | '''هوشنگ مستوفی''' | + | "'هوشنگ مستوفی"' |
| تهران آذرماه ۱۳۴۰ | | تهران آذرماه ۱۳۴۰ |
| | | |
نسخهٔ ۷ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۳:۱۹
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۱
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۲
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۳
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۴
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۵
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۶
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۷
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۸
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۱۹
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۰
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۱
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۲
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۳
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۴
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۵
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۶
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۷
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۸
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۲۹
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۰
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۱
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۲
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۳
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۴
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۵
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۶
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۷
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۸
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۳۹
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۰
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۱
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۲
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۳
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۴
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۵
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۶
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۷
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۸
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۴۹
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۰
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۱
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۲
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۳
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۴
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۵
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۶
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۷
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۸
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۵۹
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۰
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۱
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۲
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۳
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۴
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۵
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۶
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۷
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۸
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۶۹
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۷۰
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۷۱
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۷۲
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۷۳
کتاب هفته شماره ۹ صفحه ۷۴
دفنه دوموریه
Duphne du Maurier
خانم دفنه دوموریه از نویسندگان بزرگ انگلستان در زمان ماست. شاید اگر شما داستان ربکای او را خوانده باشید کافی باشد که بدانید این زن چه نویسندهٔ تونائیست و در داستاننویسی و خلق کردن طبایع و شخصیتهای مختلف چه قدرت و مهارتی دارد.
دفنه دوموریه در داستانهای خود ترحم و وحشت و عشق و نفرت را درهم میآمیزد و صحنههای مختلف زندگی را با زبانی ساده و بیپیرایه در برابر چشمهای ما قرار میدهد، سادهنویسی یکی از مشخصات بارز هنر نویسندگی اوست و درعین حال از لحاظ تحلیل مسائل روانی کمتر در زمان ما نظیری برایش میتوان پیدا کرد.
داستان بیدلیل براساس یک اصل مسلم روانی نوشته شده و یکی از نظریههای معروف فروید را به سادهترین وجه برای ما تشریح و تحلیل میکند. در این داستان زنی خودکشی میکند و به نظر میرسد که خودکشی او هیچ دلیلی ندارد.. و نویسنده ما را قدمبهقدم با خود به گذشتهٔ این زن میبرد و پرده از رازهای جالب و تکان دهندهٔ زندگی او برمی دارد. دفنه دوموریه سال گذشته در مجلهٔ «ژورنال بانوان آمریکا - Ladies Home journal» نوشته بود: «بعد از ربکا بهترین داستانی که من نوشتهام داستان بیدلیل است.»
"'هوشنگ مستوفی"'
تهران آذرماه ۱۳۴۰