سرود: تفاوت بین نسخهها
پرش به ناوبری
پرش به جستجو
جز |
|||
سطر ۳: | سطر ۳: | ||
{{در حال ویرایش}} | {{در حال ویرایش}} | ||
+ | |||
+ | {{وسط چین}} | ||
+ | |||
+ | به پرویز شاپور | ||
+ | ا. بامداد | ||
+ | |||
+ | {{پایان وسط چین}} | ||
+ | |||
+ | برو، مرد بیدار! اگر نیست کس | ||
+ | |||
+ | که دل با تو دارد، همان یک نفس! | ||
+ | |||
+ | همه روزگارت به تلخی گذشت | ||
+ | |||
+ | شکر چند جوئی در این تلخدشت؟ | ||
+ | |||
+ | به بیهوده جستن فروکاستی | ||
+ | |||
+ | قبا خستگی بر تن آراستی | ||
+ | |||
+ | قبائی همه وصلهبروصله بر، | ||
+ | |||
+ | قبائی ز نفرت بر او آستر | ||
+ | |||
+ | |||
+ | {{وسط چین}} | ||
+ | |||
+ | {{ستاره}} | ||
+ | |||
+ | {{پایان وسط چین}} | ||
+ | |||
+ | { | ||
نسخهٔ ۲۹ دسامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۱:۱۲
این مقاله در حال تایپ است. اگر میخواهید این مقاله را تایپ یا ویرایش کنید، لطفاً دست نگه دارید تا این پیغام حذف شود. |
به پرویز شاپور ا. بامداد
برو، مرد بیدار! اگر نیست کس
که دل با تو دارد، همان یک نفس!
همه روزگارت به تلخی گذشت
شکر چند جوئی در این تلخدشت؟
به بیهوده جستن فروکاستی
قبا خستگی بر تن آراستی
قبائی همه وصلهبروصله بر،
قبائی ز نفرت بر او آستر
***
{